۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

تهیه طرح هادی جدید برای 30 هزار روستا/ بهسازی محیط 1100 روستا

تهیه طرح هادی جدید برای 30 هزار روستا/ بهسازی محیط 1100 روستا

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امسال برای 30 هزار و 500 روستا طرح هادی جدید تهیه می‌شود، گفت: با تخصیص اعتبارات در 1100 روستای جدید هم کار بهسازی محیط روستا را شروع کنیم.

محمدرضا شاملو در گفتگو با مهر در خصوص اجرای طرح های هادی روستایی اظهار داشت: پیش بینی ما این است که اگر اعتبارات بصورت تخصیص 100 درصدی داده شود برای حدود 30 هزار و 500 روستا در سال جاری طرح هادی جدید تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات در 1100 روستای جدید هم کار بهسازی محیط روستا را شروع کنیم، افزود: این اقدامات برعهده بنیاد مسکن است و در داخل بافت و محدوده روستا انجام می‌گیرد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح منظومه‌های روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح، توسعه مناطق روستایی با نگاه آمایشی برنامه ریزی شده است که براین اساس با مطالعه روستاهای واقع شده در یک منظومه مشکلات و قابلیت‌های آنان مورد بررسی قرار می گیرد و راهبردهای توسعه منظومه مشخص می‌شود.

شاملو تصریح کرد: در این طرح، فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی هرکدام از مناطق مشخص می‌شود و طرح تهیه شده در شورای برنامه ریزی استان برنامه‌ریزی و به تصویب می‌رسد که با ابلاغ طرح هرکدام از دستگاه‌های مسئول موظف می‌شوند که برنامه زمانبندی طرح را عملیاتی کنند.

کد خبر 2383941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha